Na úvodní stránku

Do třetice všeho dobrého v Žihli

V sobotu 17. 8. jsem vyrážel vlakem do Plzně. Tady jsem přesedal na náhradní autobusovou dopravu, protože na této trase byla stejně jako loni, výluka. Na vlakovém nádraží jsem byl dříve, protže autobus byl rychlejší. Tak jsem chvíli čekal, než pro mě přesně v dohodnutém čase přijel autem trenér Hylský.

Po ubytování jsem šel na večeři. Tréninky začínaly další den v neděli. Místo prvního tréninku byl úvodní turnaj. Hráli jsem ve dvou skupinách, v jedné dospělí účastníci, v druhé dětští účastníci. Z sedmi jsem skončil na 5. místě.

Odpoledne se už klasicky trénovalo. Tréninky byly devadesátiminutové. Každý trénink začínal různými variantami kombinace A,B,C,D, která je na trénink citu v ruce. A je forhendový pink, B je bekhendový pink, C je forhendový kontr a D je bekhendový kontr. Každý tento úder se vždy hraje pětkrát.

Skupiny se lehce proměňovaly, protože dva hráči z naší skupiny po neděli odjeli a tak k nám přestoupili dva mladí hráči z druhé skupiny.

Jedna skupina trénovala od 8.45 do 10.15 a od 14.30 do 16.00 a druhá od 10.15 do 11.45 a od 16.00 do 17.30. Já trénoval ve skupině, která trénovala většinou dříve, ale několik dní byly časy tréninku prohozené.

Výhodou tady je, že jse vše v jedné budově. Člověk jde ráno v pantoflích na snídani, vrátí se, přezuje se do sportovní obovi a jde na trénink. Ven z budovy jsem chodil až večer ho hospody, kde bylo možnost si koupit pití (PET laháv) na trénink (obchod tu žádný není) a dával jsem si zde kafe a zmrzlinový pohár.

Ve středu dopoledne byl místo dopoledního tréninku turnaj čtyřher. Přesto, že jsme na vítězný pár uhráli dva sety, skončili jsem nakonec poslední, protože jsme nedokázali nikoho porazit.

Na kempu byla skupina Němců – tři dospělý a čtyři mládežníci v žákovském věku. Češi tu byli v menšině, byli tu tři hráči ze Sokola Jiřetín (svěřenci trenéra Hylského), já a dva žáci, kteří byli opravdovými začátečníky.

Celý kemp se konal v areálu školy v přídodě Sklárna. Zde není signál ani jednoho mobilního operátora (ten je pouze v hospodě, kde mají zesilovač signálu a kousek na kopci od hotelu). Bohužel zde není ani pokrytí 3G Internetem, přesto že mi dealer z T-mobile tvrdil, že tato oblast pokryta je.

Přestože se v tomot týdnu již ochladilo a v dne odjezdu docela citelně, dolehla na mě ke konci kempu silná únava. Takže v závěrečném turnaji jsem skončil předposlední. Trenér Hylský mi řekl, že s eform avrátí až si jeden až dva týdny odpočinu. Tak uvidíme. Zatím na nějaký odpočinek bohužel není čas, protože hend následující týden jsem měli trénink u nás, kde jsem byl bohužel nepostradatelným sparingem, ale aspoň se to podařilo zorganizovat tak, že jsme trénoval většinou maximálně šedesát až devadesát minut. Takže se budu snažit nehrát a odpočívat tento týden a aspoň část příštího týdne, protože v 3. týdnu v září už pro nás začíná sezóna díky předehrávkám týmů v 6. a 7. třídě.

Zdeněk Hylský mě v sobotu po obědě odvezl na vlakové nádraží. Zde jsem si zašel do restaurace na kafe. Pak jsem jel autobusem do Plzně. Výluka vlaků ještě trvala (loni jsem zpátky už jel vlakem). Z Plzně pak už cesta do Prahy utíkala rychlíkem celkem rychle.

Fotografie z tohoto kempu najdete na http://www.ealbum.cz/fotky.php?id=211&strana=1.