Na úvodní stránku

Akademie stolního tenisu ve Stráži pod Ralskem

Z Prahy jsem vyjížděl v neděli 5. 8. odpoledne. Plánoval jsem jet autobusem v 15 hodin, ale protože jsem si dal větší rezervu, stihl jsem předchozí autobus v 14.30 hodin. Tím jsem jel do Liberce. Protože všichni vystoupili na náměstí, v domění, že jsem už na autobusovém nádraží, jsem vystoupil taky. Pak jsem se doptal a zjistil, že na autobusové nádraží musím ještě asi 800 m pěšky. Bylo štěsí, že jsem měl půl hodiny navíc, protože jinak bych nestihl autobus do Stráže, který měl jet po čtvrt hodině. Takhle jsem měl místo 15 minut 45 minut, což byla doba, za kterou jsem na nádraží došel pohodlně i s tím, že jsem se několikrát ptal na cestu.

Když jsem dorazil autobusem do Stráže p. Ralskem, došel jsem podle popisu Pepy Pavelky až k hotelu, kde jsem se ubytoval. Ani jsem neměl čas vybalovat a šel jsem na zahajovací schůzi. Na ní se nám představili trenéři a dozvěděli jsme se časy tréninků jednotlivých tréninkových skupin a kdo v které skupině je. Systém je tu stejný jako v Sadské – tři tréninkovcé skupiny. Naše nejslabší skupina měla tréninky ráno 8 hodin do 10 hodin a odpoledne od 14 do 16 hodin. Volné hraní bylo od 20 do 22 hodin. V této době bylo možné se objednat i na robota, u kterého byl k dispozici trenér a trénovalo se zde vždy půl hodiny ve dvojici. Další možností byl biorobot, což byl trenér na 20 minut, který každého učil to, co si řekl.

\"hotelový

Jídlo jsme měli v jídelně Skleník, která je hned vedle hotelu. Protože se zde stravovali ještě další pracující, tak naštěstí otevírali dříve, než byla pro kemp jídla naplánována. To byla výhoda, protože já snídani za půl hodiny nevytrávím, zvláště, když ještě z této doby zhruba deset minut jdu do haly. Na vytrávení po obědě mi také devadesát minut nestačí a u večeře je to podobné.

V pondělí se začalo trénovat. Na prvním tréninku se nám představily trenérky Olesja Stachová (hráčka extraligy) a Lucie Francová (hráčka 2. ligy). Trenérky se seznámily s námi. Ve skupině nás bylo 24, takže byly všechny stoly plné. A na první trénink hrál každý s kým chtěl. Já tu nikoho neznal a tak se ke mě přidal žák Pavel. Trenérky obcházely a dívaly se, jak kdo hraje. Potom si nás v rámci naší skupiny rozdělily na úplné začátečníky a pokročilejší, aby spolu trénovali hráči pokud možno vyrovnaní. Na konci tréninku jsme hráli po celém stole a každý mohl ukázat, co umí. Prostě takový zápas, ale bez počítání :)

\"Trenérky\"

Po tréninku jsem si zašel koupit do nedalekého obchodu pití, protože z Prahy jsem si vezl jenom dvě jeden a půl litrové PET lahve s Mattonkou. Pak byl čas oběda a po něm jsem trávil a odpočíval na trénink. Tam nás trenérka rozdělila do dvojic a v této dvojici jsme hráli celý trénink kombinace. Tentokrát jsme trénoval s Honzou, jedním z menšiny dospělých, protože dětí zde byla většina. Na pořadu byly základní údery, drajvy do kříže forhendem a bekhendem a potom po lajnách. Myslím, že došlo i na „Psaníčko“. Na konci jsme hráli tréninkový zápas, který jsem vyhrál.

Po večeři jsem byl docela unavený a tak jsem šel brzo spát. Večer jsem tentokrát hrát nešel, protože jsme tu stejně nikoho neznal, takže bych se těžko s někým volným spároval. A na úterý jsem byl přihlášený na robota. Na toho jsme šel celkem dvakrát a davkrát na biorobota, o kterého byl podstatně větší zájem. Ten byl obsazený během dvou prvních dnů, zatím co na robota se šlo přihlásit ještě i v půlce týdne a ve čtvrtek tak byly ještě volná místa, která se nezaplnila.

\"Hala\"

V úterý byl zase ranní trénink. To jsem myslím hrál s žákem Petrem. To už jsme hráli jednodušší kombinace a myslím, že už i forhendové topspiny. Na závěr jsme hráli jeden cvičný set, který jsme vyhrál. Pak byl zase oběd, trávení a odpočinek a odpolední trénink. To jsem asi hrál s některou ze žákyň. Po večeři jsme šel na robota, kde jsem byl ve dvojici s Pavlem Jílkem, kterého jsem znal ze Sadské, kde jsme spolu trénovali asi před 4 roky (poslední kemp, který se konal v učilišti u jezera a můj druhý kemp – ten rok jsem jel na 1. a 2. kemp, dva kempy po sobě). Když jsme dotrénovali na robotu, šli jsme si ještě spolu zahrát na stůl. Nakonec jsme dali i zápas, který jsme dle očekávání prohrál 0:3, ale první a třetí set byly vyrovnané a prohrál jsem je rozdílem asi dvou míčků.

Byla tu středa a kemp byl v polovině. To už jsme trénovali i bekhendový topsipn. Myslím, že jeden ze středečních tréninků jsem hrál s žákem Sebastiánem a druhý s některou s žákyň. To už jsme hráli i Žumpu. Tam se mi celkem dařilo. Pak jsem sice prohrál myslím že s Luckou a vzápětí na to s Petrem. A vzápětí na to jsme šel na Vaška (44. mladší žák v ČR), který byl z nejsilnější skupiny a hrál s námi, aby nás byl sudý počet. Měli jsme na něj handicap 5, ale stejně jsem si na něj moc nevěřil.Průběh ukázal, že to bylo oprávněné, ale měl jsem štěstí. Dopracoval jsem se do stavu 6:6, když Vašek udělal kiks a trefil míček hranou pálky a já vedl 7:6. A hned na to, než jsme stihli sebrat míček a hrát dál, zanělo STOP. Do posledního kola jsme šel na Petra, kterého jsme porazil a tím jsme mu oplatil předchozí porážku a byl jsem na stole před královským stolem. Na něm skončil Jarda Šlechar se svojí přátelkyní, což byli hráči, kteří nás ostatní výkonnostně převyšovali a myslím, že jsem proti nim měli také handicap. Já na ně ale tentokrát nenarazil.

\"Petr\"

\"\"

Ve středu jsem šel večer na biorobota a konečně jsme se dozvěděl od trenéra Masáka, jak přijímat trávou krátké pinknuté podání, abych ho moc nezdvihal. Pak jsem ještě trávou bekhendem blokoval topspiny. Dvacet minut uteklo neskutečně rychle. Šel jsme se na pokoj převléct, teple jsem se oblékl a šel jsem na stejkování. To bylo venku na zharadě, ale většina lidí seděla vevnitř v restauraci. Udělal jsme pár fotek, snědl kuřecí steak a protože jsme si nenašl žádnou společnost, tak jsem šel aspoň brzo spát.

\"Stejkování\"

Ve středu jsem po tréninku navštívil i cukrárnu a vyzkoušel zmrzlinu. Byla dobrá. Během týdne se naštěstí ochladilo, takže jsem měl menší spotřebu vod. Jednou jsem je ale dokoupit jít musel. Ve středu nám také dali kempová trička. Odpoledne jsme měli technickou přípravu – pohyb za stolem.

S nejsilnější skupinou přijeli trénovat tři vozíčkáři, kteří se tu připravovali na paralympiádu.

Ve čtvrtek byly na pořadu čtyřhry. Ale moc se jich nestihlo. Byla možnost si vybrat partnera na trénink, takže jsme si zatrénoval s přítelkyní Jardy Šlechty, které byla radost blokovat topspiny. To nám šlo docela dobře :) Na čtvrtečním tréninku jsme se také fotili jako skupina.

\"vozíčkář\"

\"\"

Ve čtvrek měl čekal nejřív biorobot, kde byla naše trenérka Olesja Stachová, takže jsem si zopakoval to, co jsme hrál s Janem Masákem. Pak jsme šel ještě na robota, kde jsem byl sám, což byla výhoda, protože jsem měl víc času a trénoval jsem čopování trávou.

\"Společné

V pátek měl být turnaj a čtyřhry, ale protože už bylo málo času, tak se to spojilo a hráli jsme v dvoučlenných družstvech sysrémem Davis Cupu. Hrál jsme společně s Anetou. Dopoledne jsme hráli proti dvěma žákyním. Čtyřhru jsme vyhráli, já potom prohrál s tou vyšší. Nějak jsem byl pomalý, dost unavený. Aneta ji porazila, já potom porazil tu menší, kterou samozřejmě porazila i Aneta a vyhráli jsme 4:1. Protože se hrálo na tři vítězně sety, šlo to pomalu a byl konec tréninku. Takže se pokračovalo odpoledne, kdy jsme hráli proti Tomášovi a Sebastiánovi. Na Tomáše jsme si já ani Aneta moc nevěřili a tak jsme se rozhodli, že musíme vyhrát čtyřhru a pak udělat dva body přes Sebastiána. Čtyřhru jsme opravdu vyhráli, přesto že první set jsme prohráli. V druhém setu bylo pro nás lepší postavení, mě se hrálo líp na Sebastiána, protože i když jsem to od Tomáše trochu zvedl, Sebastián to tak moc razantně „nezabíjel“. A také mě hůř přijímal podání. Podařilo se nám vyhrát třetí set, kdy jsme byli v pro nás horším postavení a potom jsme už čtyřhru dotáhli do vítězného konce.

\"Tomáš

V dvouhrách jsem splnil úkol a porazil jsem Sebastiána 3:0, i když v třetím setu to už bylo těsné, rozdílem pouhých dvou míčků. Aneta prohrála s Tomášem a bylo to 2:1 pro nás. Teď nastalo překvapení a já vyhrál poměrně přesvědčivě první set nad Tomášem. K mému překvapení jsme vyhrál i druhý set, i když velice těsně, rozdílem dvou míčků. Pak přišel očekávaný nástup Tomáše, který přesvědčivě vyhrál a snížil na 1:2. Převahu měl i na začátku čtvrtého setu, ale potom jsme začal dotahovat, Tomáš znervózněl a já šel do vedení, které jsem udržel a překvapivě jsem vyhrál. Protože Aneta vyhrála také, vyhráli jsme celkem 4:1

V posledním utkání jsme neměli šanci, protože jsme hráli proti Jardovi Šlechtovi a jeho přítelkyni. Dle očekávání jsme prohráli 0:5. Šance nebyla ani ve čtyřhře a já ji neměl ni v jedné z dvouher. Na Jardu jsem dal nejvíc pět

\"Loučení\"

\"\"

bodů v setu a na jeho přítelkyni nejvíc tři body.

Potom už následovalo protažení a na posledním tréninku se s námi loučila trenérka Olesja Stachová. Lucie Francová se s nám rozloučila již o den dříve, protože musel odejt už ve čtvrtek večer. Dozvěděli jsme si i \"Exhibice\"informace o závěrečném sobotním turnaji.

Večer jsem ještě zabalil a šel na exhibici, kde hrála Olesja Stachová proti Janovi Masákovi a porazilo ho 3:0. Protože to bylo hodně rychlé, tak dali ještě jedne set, jako exhibici, kde nejpve oba chvíli bránili daleko za stolem a potom k tomu přidali různou schow.

V sobotu jsem dobalil, šel jsem na snídani a po snídani jsem předal pokoj a šel s věcmi do haly. Tam jsme se rozehrál na turnaj, forhend s Anetou, která se šla prezentovat do dětského turnaje, takže bekhend jsem si rozehrál až s Pavlem Jílkem. Do dětského turnaje šel i jedne dospělý Miroslav Lovas. Já dostal taky nabídku, ale radši jsme to zkusil v turnaji dospělých, i když mi bylo jasné, že tam toho nějak moc neuhraju, protoež všichni dospělí s naší skupiny, kteří byli slabší než já, do turnaje nešli vůbec.

Jak turnaj dopadl? Zde jsou kompletní výsledky. Byl jsem v eskupině H, kde jsme byli tři. Uhrál jsme tu aspoň set, než si soupeřka zvykla na trávu.

Protože jména hráčů byla psána psacím písmem, omlouvám se, pokud jsme některé zkomolil. Jména těch hráčů, které jsme našel na seznamu účastníků jsme podle tohoto seznamu korigoval. Protože ve vyřazovací části nebyly uvedeny výsledky, ale pouze vítěz, je postupující vždy podtržen.

Závěrečný turnaj dospělých

Skupina A
Leibig Joachim – Kretová Monika 2:0, Skulina Bohumil – Kotcekt Lukáš 2:0, Kretová Monika – Kotcekt 1:2, Leibig Joachim – Skulina Bohumil 2:0, Skulina Bohumil – Kretová Minika 2:1, Kotcekt Lukáš - Leibig Joachim 0:2

Pořadí skupiny A
1. Joachim Leibig, 2. Bohumil Skulina, 3. Lukáš Kotcekt, 4. Monika Kretová

Skupina B
Leibig Raphael – Leníček Pavel 2:0, Kadavý Václav – Jílek Pavel 0:2, Leníček Pavel – Jílek Pavel 2:0, Leibig Raphael - Kadavý Václav 2:1, Kadavý Václav – Leníček Pavel 1:2, Jílek Pavel - Leibig Raphael 0:2

Pořadí skupiny B
1. Raphael Leibig, 2. Pavel Leníček, 3. Pavel Jílek, 4. Václav Kadavý

Skupina C
Leibig Sarina – Ježková Zuzana 2:0, Lazar Julius – Rotrekt Michal 2:1, Ježková Zuzana - Rotrekt Michal 0:2, Leibig Sarina – Lazar Julius 0:2, Lazar Julius – Ježková Zuzana 2:0, Rotrekt Michal – Leibig Sarina 2:1

Pořadí skupiny C
1. Julius Lazar, 2. Michal Rotrekt, 3. Sarina Leibig, 4. Zuzana Ježková

Skupina D
Tauš René – Shoženec Josef 2:0, Žid Čeněk – Sporl Marcel 2:0, Shoženec Josef – Sporl Marcel 2:0, Tauš René – Žid Čeněk 1:2, Žid Čeněk – Shoženec Josef 2:0, Sporl Marcel – Tauš René 0:2

Pořadí skupiny D
1. Čeněk Žid, 2. René Tauš, 3. Josef Shoženec, 4. Marcel Sporl

Skupina E
Obešlo Josef – Fiala Jiří 2:0, Žid Jaromír – Kopiary Lubomír 2:0, Fila Jiří – Kopiary Lubomír 2:0, Obešlo Josef – Žid Jaromír 2:1, Žid Jaromír – Fiala Jiří 0:2, Kopiary Lubomír – Obešlo Josef 0:2

Pořadí skupiny E
1. Josef Obešlo, 2. Jiří Fiala, 3. Jaromír Žid, 4. Lubomír Kopiary

Skupina F
Špaček Ondřej – Ludvík Lukáš 2:0, Sebera Petr – Kalhous Vlastimil 2:1, Ludvík Lukáš – Kalhous Vlastimil 0:2, Špaček Ondřej - Sebera Petr 2:0, Sebera Petr – Ludvík Lukáš 0:2, Kalhous Vlastimil – Špaček Ondřej 1:2

Pořadí skupiny F
1. Ondřej Špaček, 2. Vlastimil Kalhous, 3. Lukáš Ludvík, 4. Petr Sebera

Skupina G
Kloučková Jana – Patrovský Vlastimil 2:0, Ševčíková Lucie – Miřejovský Jan 1:2, Patrovský Vlastimil – Miřejovský Jan 0:2, Kloučková Jana – Ševčíková Lucie 0:2, Ševčíková Lucie – Patrovský Vlastimil 2:0, Miřejovský Jan – Kloučková Jana 0:2

Pořadí skupiny G
1. Lucie Ševčíková (3:2), Jana Kloučková (2:2), 3. Jan Miřejovský (2:3), 4. Vlastimil Patrovský

Skupina H
Ševčíková Lenka – Fuček Miloslav 2:1, Šlechta Jaroslav – Ševčíková Lenka 2:0, Fuček Miloslav – Šlechta Jaroslav 0:2

Pořadí skupiny H
1. Jaroslav Šlechta, 2. Lenka Ševčíková, 3. Miloslav Fuček

Soutěž útěchy

Osmifinále
Kotcekt – Kadavý, Patrovský – Fuček 3:0, Ludvík – Kopiary, Ježková – Shoženec, Leibig S. - Sporl, Sebera – Žid J., Miřejovský – bay, Kretová – Jílek

Čtvrtfinále

1. Petr Sebera, 2. Lukáš Ludvík, 3. Jan Miřejovský a Václav Kadavý

Hlavní soutěž

Osmifinále
Leibig Joachim – Vaníček, Kloučková – Šlechta, Špaček – Fiala, Rotrekt – Žid Č., Lazar – Tauš, Kalhous – Obešlo J., Ševčíková Lucie – Ševčíková Lenka, Skulina - Leibig Rafael

Čtvrtfinále
Leibig Joachim - Kloučková, Špaček – Žid Č., Tauš – Obešlo J., Ševčíková Lucie – Leibig Rafael

\"Turnaj\"

\"turnaj\"

Dětský turnaj

Skupina A
Lovas Miroslav – Vančura Sebastian 0:3, Preizler Petr – Navrátilová Hana 1:3, Beran Tomáš – Vančura Sebastian 3:0, Lovas Miroslav – Preizler Petr 0:3, Lovas Miroslav - Beran Tomáš 0:3, Lovas Miroslav – Navrátilová Hana 0:3, Preizler Petr – Beran Tomáš 0:3, Preizler Petr – Navrátilová Hana 1:3, Preizler Petr – Vančura Sebastian 1:3, Beran Tomáš – Navrátilová Hana 3:1, Beran Tomáš – Vančura Sebastián 3:0

Pořadí skupiny A
1. Tomáš Beran, 2. Sebastian Vančura, 3. Hana Navrátilová, 4. Petr Preizler, 5. Miroslav Lovas

Skupina B
Lovasová Adéla – Vaníček 3:0, Lovasová Adéla – Tomešová Aneta 2:3, Lovasová Adéla – Kretová Lucie 3:0, Lovasová Adéla – Dvořák Daniel 3:0, Vaníček – Tomešová Aneta 0:3, Vaníček – Kretová Lucie 1:3, Vaníček – Dvořák Daniel 3:0, Tomešová Aneta – Kretová Lucie 3:1, Tomešová Aneta – Dvořák Daniel 3:0, Kretová Lucie – Dvořák Daniel 3:0

Pořadí skupiny B
1. Aneta Tomešová, 2. Adéla Lovasová, 3. Lucie Kretová, 4. Vaníček, 5. Daniel Dvořák

Finálová skupina
Beran Tomáš – Vančura Sebastián 3:0, Beran Tomáš – Tomešová Aneta 1:3, Beran Tomáš – Lovasová Adéla 3:1, Vančura Sebastián – Tomešová Aneta 3:1, Vančura Sebastián – Lovasová Adéla 2:3, Tomešová Aneta – Lovasová Adéla 3:2

Pořadí finálové skupiny
1. Tomáš Beran, 2. Aneta Tomešová, 3. Adéla Lovasová, 4. Sebastián Vančura

Skupina o 5. až 8. místo
Kretová Lucie – Vaníček 3:1, Kretová Lucie – Preizler Petr 1:3, Kretová Lucie – Navrátilová Hana 0:3, Vaníček – Preizler Petr 2:3, Vaníček – Navrátilová Hana 0:3, Preizler Petr – Navrátilová Hana 1:3

Pořadí skupiny o 5. až 8. místo
5. Navrátilová Hana, 6. Preizler Petr, 7. Kretová Lucie, 8. Vaníček
9. Miroslav Lovas, 10.Daniel Dvořák

V dětském turnaji bych si určitě zahrál více a s největší pravděpodobností bych se umístil mezi prvními třemi. Tomáše bych asi znovu neporazil, ale s ostatními dětmi jsem měl většinou kladnou nebo vyrovnanou bilanci. Ale aspoň jsem si ověřil, jak na tom jsem výkonnostně a vím, že musím ještě hodně trénovat a že s trávou se budu učit opravdu delší čas, než s ní budu schopen překvapit i hráče, kteří už na trávu trochu hrát umí.

\"vítěz\"

\"\"

Šel jsme s krosnou na oběd a potom jsem šel na autobusové nádraží. Měl jsem sice přes hodinu čas, ale nechtělo se mi se zavazadly někam tahat. A cukrárna byla navíc úplně na druhé straně. Tak jsem si tam podruhé zašel ještě v týdnu (teď nevím, jestli to bylo ve čtvrtek nebo v pátek).

Cesta neprobíhala moc dobře. Na autobus jsem čekal na nástupišti 3B, kde měl vylepený jízdní řád. Z pro mě nepochopitelných důvodů jel ale z nástupiště 2A, kde jízdní řád neměl, takže mi ujel a čekal jsem dvě hodiny na autobus na Liberec. Tady jsem měl štěstí, že jsem sehnal poslední místo v autobusu Student Agency na Prahu. V těch zmatcích, kdy jsem se ale přesouval ze sedadla na sedadlo, protože většina lidí nastoupila až na náměstí, jsem ztratil brýle, které mi tam někde vypadly z kapsy. Takže daň v hodnotě cca 1.000,-- Kč za bordel a neschopnost na autobusovém nádraží ve Stráži p. Ralskem.

Doma mi dvě hodiny zpoždění hodně chyběly, protože jsem si musel jít nakoupit, vykoupat se, vyřídit emaily, protože jsme nebyl týden na Internetu, protože UFON nemá ve Stráži. p. Ralskem signál, takže jsem noteboak bral zbytečně. Skoro uvažuju, proč si ho platím, když v Žihli, kam jedu na kemp za dva týdny, taky signál nemají. A v Praze mám doma i v hale pevnou linku. V Sadské, kde signál je, zase je Internet přímo na hotelu Garni. Po tom všem jsem ještě jel večer do Karlína do Centra zábavy, abych připravil všechno na nedělní turnaj, který tam byl. Tam jsem dojel až krátce před půlnocí.

Fotografie z kempu najdete na http://www.ealbum.cz/fotky.php?id=198&strana=1.

[1]

Byl jsem moc rád

24.11.18 17.43

Torák Martin

T.M.Torak.Martin@seznam.cz

Hrozně rád jsem jezdil na Mistrovské Turnaje do Hradce Králové nad Labem Hradec Králové se během času stávál mím Domovem proč v Hradci Králové v Hale Hyrovského na škole jsem se tam dostal díky paní Svobodové která měla Syna ve škole kde pan Svoboda dělál ředitele a tak jsem se setkál i s Paní Lucii Francovou která tam byla jako hlavní vedoucí turnaju ve stolním tenisu pro handicapované sportovce z dalších zařízeních sociálních služeb tedy domovu sociálních služeb i dětských domovu i klientů školy v Hradci Králové v Hale Hyrovského jsem se stál v roce 2008 až 2012 Mistrem České Republiky  od tý doby jsem získávál další a další ocenění a medajle v roce 2013 až 2018 a 2015 a 2016 jsem se stál ve Dvoře Králové nad Labem neoficiálním  Mistrem Republikového Turnaje ve stolním tenisu pořád mě to jde a jsem za to moc rád Martin Torák

[1]

Přidej svůj názor

Zpět

Provozuje TTC Praha
Vytvořil Ing. Miloslav Fuček - MF SOFT
Všechna práva vyhrazena ©2012
Kopírování částí webu či přebírání částí textu není povoleno bez souhlasu majitele webu.